Oldalak

2011. május 9., hétfő

Szép idő + jó tempó = PB, spanyolviasszal (2011. 05. 05.)

Tegnap ismét sikerült eljutnom futni, nem mosta el az eső a dolgot, mint kedden. Ragyogó napsütés volt, élénk széllel és egy kicsit hűvös levegővel. Igen, eszményi idő futni. Tartottam tőle hogy fog menni a futás, mert egy hetet kihagytam, de szerencsére nem haltam meg az elején sem, és fölfele az emelkedőn sem. Sőt, a 28. percben a turul parkolóban voltam, de ami nagyobb szó, a 35. percben már a kilátót érintettem a szokásos szertartás részeként. Nahát, ez így nagyon rendben van. Gondoltam rá, ha ilyen tempóban futok tovább szép kis eredmény kerekedhet ki ebből a futásból. Azért ennek őrömére és a jobb eredmény érdekében nem igazán szaggattam szét magam, futottam ahogy jól esett. A Panoráma út 1-es út kereszteződésében a szokásos egy óra helyett még csak az 57. percnél járt az óra, hmm hízelgő idő. Az út további részében is töretlen maradt a lendület és 1 óra 7 perc alatt sikerült lefutnom az szokásos edzéstávot. Ez addig a legjobb idő ezen a távon, és még jól is esett. Lehet hogy az egy heti pihenés okozta, lehet sikerült rendesen ebédelnem, nem tudom, de a lényeg hogy elégedett voltam.
És mi az a spanyolviasz? Na igen. Az az, amit nekem sikerült ismét feltalálnom. A dolog ott kezdődött, hogy tavaly nyáron lecseréltem a régi telefonomat egy „okos” telefonra. Ez el van látva minden földi jóval, kékfoggal, wifi-vel, és GPS-szel is. Igazából nem tudom mire vártam eddig, valószínű, hogy valami megvilágosodásra, vagy egy pihentebb pillanatra, de eddig tartott mire összekombináltam, hogy  adva van nekem egy GPS-szes telefonom, egy Androidos rendszerrel és innen már csak egy kis böngészés az Android Marketen hogy találjak egy olyan progit, ami a bekapcsolt GPS mellett rögzíti, hogy mikor merre futok. Ezeket az adatokat aztán előcsalogatva remekül ábrázolható formában köszön vissza az ember teljesítménye. Nosza, több sem kellett nekem, azóta ezzel a telóval futok minden felé. Persze eleinte voltak vele gondok, azaz még most is vannak, de találtam olyan alkalmazást, amiben a pontatlanságok, mert ez az igazán nagy gond vele, hogy pontatlan, kiküszöbölhetők. Természetesen ezt is házon, azaz Google-ön belül találtam meg, a Google Earth formájában. Szóval a lényeg, hogy kimentve az aktuális futás adatait és megnyitva a Föld alkalmazásban némi optimalizáció után pontosan visszanézhető az útvonal és a megtett/legyőzött magasságot. A sebesség az még így sem pontos, de az átlagsebesség hiteles.

Így néz ki:



Szóval ismét csak egészségünkre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése